sant-yago-de-ware-jacob.reismee.nl

Sant-Yago-de-Ware-Jacob

Hallo en welkom op onze reisblog!

In Nederland begint de route naar Santiago de Compostella in Sint Jacobiparochie (Friesland)

Zaterdag 21 Juli 2018 starten wij onze voetreis vanuit de Grote kerk in Sint Jacobiparochie om uiteindelijk op 20 0ktober 2021 de Cathedral in Santiago te betreden. Voordat we aan onze reis door Spanje beginnen, oefenen we het Jabikspaad richting de Camino alvast in Friesland.

De levensweg en Pelgrimsweg worden vaak met elkaar verbonden. Het verbond dat wij 20 jaar geleden hebben gesloten willen wij met deze voettocht bezegelen. De aankomst datum in de Cathedral zal daarom ook op 20 oktober 2021 zijn. Wij hebben in elkaar de ware Jacob gevonden, al sinds een lange tijd! Met de pelgrimsstaf in onze handen hopen wij tijdens de 322 km in Friesland en de 784 km in Spanje tot nieuwe levensorientaties te komen!

Sant-Yago oftewel…"Ware Jacob"..

We zullen een reisverhaal met korte verhaaltjes en foto's en video's achterlaten. Iedereen die het leuk lijkt kan op deze manier met ons mee op reis!

Via verhalen en foto's en de de kaart weet je altijd precies waar wij zijn en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan in de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op ons reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Jen & Jeroen

Neeltje en Frank

We wensen jullie een mooie voetreis!!

Janet

Jeetje, wat een avontuur zeg! Ik ga jullie volgen hoor!

Buuf

Leuk! Ik volg jullie ‘op de voet’ x